OMG! ärta till hjärna!

izabella om Haha, om ni inte gillar d ni ser, läs inte!:
asso va pinsam du är gumman ?
du är ju bara svartsjuk du har ju till och med sagt till dina kompisar att jag tog din bästavän sen så hänger du ut mig på din blogg d bevisar ju bara en sak. d är väldigt omoget utav mig att säga såhär men du ser inte så bra ut heller och d värsta är att du tror att du är skit fin, stackarn vi syns på måndag :)!


Svar:ÄR jag pinsam? hur?
Jag är fan inte svartsjuk hon va min bästa vän, någon behövde jag skylla på och du va den hon hade hittat som jag tyckte förändra henne ibland? haha, jag bryr mej inte om hon e min vän nu eller inte :p
Hänger jag ut dej? jag skrev inte ''izabella'' jag skrev grisbella haha!
vem fan vet att d e du? förutom du och dom som vet att jag säger grisbella till dej?
jag känner flera som kallas bella? bara för att du ser ut som en gris enligt mej behöver d inte va du?
ojj, fan grisbella tycker jag e ful, världen går under, hjälp jag måste bli ett fjortisäckel igen, så jag ser lite ut som henne iaf!
NOOOT!!!
Prata hur mycke du vill, men jag bryr mej inte om vad du tycker, som du själv tydligen!
fan då ska jag inte äta frukost så jag inte spyr när jag ser dej! puss puss gumman! :D


HAha, aja, d där var ganska kul att sriva, har faktist lite ont i magen efters korv med bröd, som jag, tanja&emelie åt! gillar inte korv med brö så mycke faktist :p
Dunkar musik från spotify&tittar på tv! :)
Funderar på att titta på film ikväll istället! men d e inga roliga inne på msn, eller sms!
jaja, orkar inte bry mej, men ska kolla runt lite! skriver sen :) :love:


Me and söta madde :)

you're comments girl/boy!
Postat av: .

vadå du inte menar bella du säger alltid grrisbelle till bella och du klagar alltid på hennes bulle så du , vi båda vat att du menar henne !

ursäkta ? vadå spyr när du ser henne :S har du kollat dej i spegeln eller ? nä de verkar inte så.

kolla dej i spegeln SEN KAN VI SNACKA !

2010-06-07 @ 10:13:17
Postat av: Anonym

vadå fjortisäckel vem är d som är fjortisäckel egentligen ? DUUUUUU!

2010-06-08 @ 14:47:15

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0