Haha, om ni inte gillar d ni ser, läs inte!

elin&sandra om bilderna!:
vadå grisbella hållkäften!


Svar;
Om jag tycker att grisbella ser ut som en gris så får jag tycka d!
Och min blogg är min blogg! so shut the fuck up !


Nu ska jag städa! såå kommer inte blogga så mycke! men bloggar innan jag åker tror jag! :):love:


05 Juni, 02:10

you're comments girl/boy!
Postat av: izabella

asso va pinsam du är gumman ?

du är ju bara svartsjuk du har ju till och med sagt till dina kompisar att jag tog din bästavän sen så hänger du ut mig på din blogg d bevisar ju bara en sak. d är väldigt omoget utav mig att säga såhär men du ser inte så bra ut heller och d värsta är att du tror att du är skit fin, stackarn vi syns på måndag :)!

2010-06-06 @ 12:31:52
URL: http://respeekt.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0