Jag blir såå trött på er två!

fick denna kommentar för en timma sen, såg den nu när jag satte mej vid datan

Anonym om Hos tanja..:
1. vi va ute i en och en halv timme ,
2. alla frös !
3. vu snackade om en viktig grej med sandra
4. vi hade inte gjort ett piss
5. de va du som va fittig och gick iväg
6. de va du som inte ville snacka med oss !
Vi gjorde inget !

Svar!;  Amanda eller issa e det som e i anonym, gissar på issa, kan ha fel men någon av er e d, och den d e är feg som en kyckling!

1. vi gick ut 20 i 8 när vi skulle dra till festen, innan d var vi och panta, då var vi ute en stund,typ en kvart, kl 22 ringer amanda till emelie och vill prata med mej, jag stack 10 minuter innan det, såå nej vi var ute i mer än två timmar!
2. visst alla frös men jag ville hem för att jag gjorde det, och dom enda som ställde upp på d var emelie&tanja!
3. sen skulle ni ju promt ta en cigg när ni hade pratat, och då tog ni en cigg i första hand, för jag sa att om fem minuter skulle jag gå&hämta mina saker och dra till mamma.
4. nej ec´xakt ni hade inte gjort ett piss, för ni vägrade att följa med mej hem till er, ni skulle hålla på och ljuga för emelie&tanja med sandra för att ni fick sandra att inte vilja vara med dom! d var d ända ni gjorde, ni va med sandra&inte med mej.
5. jag var inte fittig av att jag gick iväg, 1. jag har problem med knäna och jag hade suttit i mer än en timma och frusit, dåå har mina knän lätta att hoppa ur led när jag ställer mej upp eller går! 2. jag frös&började gråta när emelie och tanja hjälpte mej upp för att d gjorde såå ont i varenda liten muskel för att vi skulle hem till er hämta mina grejjer såå jag kunde sova hos tanja istället.
6. vem vill snacka med issa igentlien, det enda hon gör e att skrika och säga att allt e mitt fel för att jag frös och stack, hon skulle antaglien skrika åt mej, medans jag inte fick skrika tbx!

Läs 4an, nej ni gjorde ingenting!! ni bara rökte, ljög&sårade! + bevisa att ni tycker en cigg e viktigare än mej!  Såå nu vet alla hela historien!
Och nu fick jag ännu mer ont i huvet för att jag blev arg. Kiss <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0