Hos tanja..

Imorse vaknade jag kvart i 6, gjorde iordning mej, gick till tåget runt 20 över 7, tåget mot västerhaninge var försenat såå stog på centrlen och frös i typ 10 minuter! :O
Aja, dagen började suuuuper! kvällen söööög rent ut sakt, jag drog till issa efter skolan, vi skulle på fest, men vi fastnade i jordbro centrum med nära vänner, där var vi i 3 timmar, i mer än en timma frös jag och ville gå hem, men dom föredrog en cigg före mej, såå jag gick gråtandes av smärta hem till dom tog mina grejer och sov över hos tanja istället, hon erbjöd sej hon tyckte jag förtjänade mer :D det var snällt tyckte jag, men såklart hade inte systrarna orrebrink gjort något fel, allt var mitt fel det var såklart jag som började allt, jag satt och frös på en jävla parkpänk i nästan 2 timmar och bara för att jag drog till tanja blev dom sura som judar!!(inget illa menat)
Men ska sova nu, e trött bloggar imorn. Puss <3

you're comments girl/boy!
Postat av: Anonym

1. vi va ute i en och en halv timme ,

2. alla frös !

3. vu snackade om en viktig grej med sandra

4. vi hade inte gjort ett piss

5. de va du som va fittig och gick iväg

6. de va du som inte ville snacka med oss !

Vi gjorde inget !

2009-10-19 @ 14:14:38
Postat av: Anonym

1. vi va ute i en och en halv timme ,

2. alla frös !

3. vu snackade om en viktig grej med sandra

4. vi hade inte gjort ett piss

5. de va du som va fittig och gick iväg

6. de va du som inte ville snacka med oss !

Vi gjorde inget !

2009-10-19 @ 14:15:24

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0