Ingen av er vet något!

Fick en kommentar för en halvtimma sen!

Confused  ([email protected]) om Negativt..:
Testat att konfrontera de som du tycker skal komma til dig? Be in charge


Svar: Jag har ingen aning om vad konfrontera betyder, har ig i svenska!
Och d där '' Be in charge'' jag har sakt vad jag tycker och tänker till dom jag menar d till.
Ingen av er vet något, för jag har hållt käften och inte visat hur ja igentlien mår!


you're comments girl/boy!
Postat av: Anonym

du kanske borde testa att visa känslor någon gång i ditt liv.

Och kanske berätta hur du mår för personer du tycker om.

Ganska svårt för andra annars att lägga märke till dig.

2009-10-22 @ 18:07:26
Postat av: Anonym

äkta vänner ser att en vän mår dåligt, dom genomskådar en. synd att du inte verkar ha de.

2009-10-23 @ 16:17:53

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0