Negativt..

Jag e bara fett depp&negativ just nu, kommer nog vara d ganska länge vet inte hur långe, d beror på när folk fattar vad dom gör mot mej utan att kanske tänka på mej..
Lyssnar på en låt&har lust att gråta, låten jag lyssnar på går i repeat&är oxo dagens låt.
Vi får gäster snart, vill inte men måste. D gick bra i skolan, jobbade järnet på matte&spanskan.
Ska kanske till pappa på måndag om jag inte kan dra till gävle.
Och nu kom gästerna såå ingen musik mer för min del -.-'
Aja skriver när jag kan. XoXo <3

Dagens låt: Cris Brown&Jordin Sparks - No air

you're comments girl/boy!
Postat av: Confused

Testat att konfrontera de som du tycker skal komma til dig? Be in charge

2009-10-22 @ 16:14:59

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0