Våfflor+pix! :)

heej :) sitter ute, mami sitter i hammokon(?)
tog bilder medans jag våffla&när jag äter :D med syster.
ska be bror att skcika över bilder på msn eftersom aa, orkar inte säga varför xD
men ska ut med hunden snart :)
mami ska jobba på rix fm festival, grand opening i stockholm :D
såå man kommer säkert in på VIP skiten, kissie kiss my beautiful ass sweetie!
haha, men jag få 215kr den 15 maj! alltså snart, d e resten av mitt barnbidrag,
har redan skickat hem 50 kr från gratisbio.se ju, snart har jag råd att skicka hem 50 kr till,
och den 28 maj ungefär får jag halva mitt barnbidrag igen :) och då har jag rååd med en bikini :)
mina tuttar har ju växt typ 2 storleker sen förra sommarn! jag som har så fina bikinis från förra året!
men trosorna passar om min rumpa blir lite mindre !
Men, kommer en hiss&diss om en timma typ :) :love:



you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0