The song and heey :D

Heej :)
Har sminkat mej (mascara, eyeliner) haha :p
Ska ta med mej kvitton för mitt&systers ID-kort ida, dom har inte kommit än -.-'
Skiit jobbigt! så nu ska jag till banken på lunchen :p
eller så tar jag en tidigare buss eftersom dom öppnar om 10 minuter :p
vi får se! :)
Shiit :O glömde göra engelska läxan! aja,
får göra den på lunchen!! eller jag kan ju redan hela GG avsnittet i huvet :p :)
Men lyssnar på Rihanna på spotify, och där hitta jag den braiga låten!
Ska stänga av datan nu, borsta tänderna&sen gå ut med hunden :) :love:

Dagens låt;



hah , fuul där xD



Blommig zip - Gina
Långärmad randig - Gina
Skärp - Turkiet (åker om 24 dagar :D)
Jeans - Cheap monday

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0