Papi kommer hem snart :)

Helloosan :)
Har smågluttat på klipp från filmer jag haft på min bärbara hårddisk!
när papi kommer vill han säkert ha d mobila bredbandet, så då ska jag kolla på en film.
Kommer inte ihåg vad den heter :p
Kollar på barnkanalen utan ljud&dunkar music on spotify!
Jag är fett me bäst på att göra snygga outfits!
Måste köpa ljusa jeans oxo :p haha, kom nyss på en skit snygg.
Men får nöjja mej med mina jeans leggins på torsdag!
Behövde verkligen vara hemma idag!
Morgonen började ju dåligt tillochmed!
Nu e jag inte glad på min syster, d som e skrivet över var för kanske en kvart sen.
Behövde göra iordning min sida av garderoben, min syster har ju gått igenom alla mina kläder,
allt låg huller om buller! och s¨å har hon tagit mina björnborg!(troser)
ÅHHH!! jag älskar henne inte någonstans! kommer alsrig göra d heller!
Känsliga läsare varnas!
HON E EN JÄVLA HORSYSTER SOM JAG HAR LUST ATT GE EN RAK JÄVLA HÖGER VAR OCH VARRANAN TIMMA!
HON E EN OTACKSAM JÄVLA UNGE SOM BETER SEJ SÅ JÄVLA BARNSLIGT OCH LJUGER&TAR ALLTING STÖRRE ÄN VAD D IGENTLIEN ÄR OCH JAG SERIÖST OGILLAR HENNE! OM HON HAR TUR SÅ ÄR JAG PÅ ''GILLA SYSTER'' OM HON HAR OTUR SÅ LIGGER DEN FAN LÄNGST NER PÅ SKALAN!

så, förlåt för mitt utbrott! skriver ikväll förhoppningsvis! :):love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0