Nydushad :D

Skolan börjarj om ca 1 timma&45 minuter,  alla mina kläder ligger i torkisen&tvättisen!
har ingen bh!! alla 3 som passar ligger i torkisen!!!
Skiiiit jobbigt! men d ska väll bli någolunda varmt ida?
Då sätter jag bara på mej en tubtop&jeans shorts :D
men d märkekr vi ju! :) Har musik som första lektion, tråååååååkigt :D
hur mycke jag än älskar musik, så hatar jag allt som har ordet lektion i sej!
engelska lektion, musik lektion, no/so lektion, svenska lektion, uusch på allihopa!(?) :)
Haha, men aa, vi får se vilka outfits jag har klara till veckan!
drar till pappa imorn, men syster e oxo där, med hennes data, orkar då alltså inte ta dit min!
Såå ja bloggar precis som vanligt :) men skriver efters skolan när jag kommer hem :):love:



förra gången jag var hos pappa

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0