Jag e såååååå jääävla hungrig!!

Ni kan väll läsa rubriken?
BRA'!
jag e skiit hungrig, men papi har inte ens börjat laga mat&d ska bli kyckling med ris.
kommer ta en evighet! HELP ME!
Imorn hinner jag nog inte blogga på morronen.
Ska ju åka tidigare.
Alltså måste jag gå kl 7!
asso.. aa, tidig uppstigning!
köpte jeans ida, ljusa blev d :)
men nu ska jag kolla på sex and the city eftersom jag inte gjorde d igår, skriver sen :):love:

you're comments girl/boy!
Postat av: patte

hörru du ska inte säga något om hungrig :O jag tycker du kan leva lite på ditt fläsk ;)

finns juh så det räcker och blir över ;)

nej jag skojja bara förlåt :) <3

2010-05-30 @ 16:51:11

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0