Jag älskar min familj!

Min mamma; Hon e alltid där, hur mycke skit jag än gör så förlåter hon mej!
Jag kan supa, slåss inte komma hem utan att säga till, men hon förlåter mej,
Och hon e den bästa mamman jag någonsin kännt! hon ger mej allt! men med diciplin. and i love her for that!

Min syster(stora); Erhhmm.. vad ska man säga you cant pick your family!
Haha, nehdå! men hon kan ställa upp för mej when i really need it! och jag älskar henne! endo..

Min hund; hon e bääääääst! hon somnar på mammas ben, hon och jag har nosarna mot varran när vi vaknar!
Och jag älskar d! även fast jag själv inte vet om d :)

Min lillasyster känner jag ej!


Puss på er, videoinlägg kommer om några minuter! :) :love:

you're comments girl/boy!
Postat av: patricia

EEEhhmmmm... tack antar jag :P



älskar dig ochså tror jag ;)

2010-05-17 @ 18:04:38

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0