Hej, har lite tid över!

Satt och mös med min ''stora'' hund!
Kollar på LA ink! vill oxo tatuera mej! :D men får vänta i nåra år till :P
D e så mycke jag vill göra!
nu blev d reklam, hatar reklam! haha
Bytte över till DC, skit film, men den e slu om knappt 5 minuter :D
fast då är reklamen över xD
skattkammar ön e d, fast inte den med bollen, och d flygande skeppet, utan ett annan skattkammar ön!
den där med d flygande skeppet och bollen e skiiiiit bra!!! :D men inte den här!
FUUUU! haha,
men smsar med cristian, eller han e seg på at svara, igår när min syster mötte mej vid donken vid mårdvägen så hade hon stoffe&cristian med sej, barndomsvänner, vi träffade deras brorsa i somras, deras farsa kallade henne för pussgurkan på förskolan och i ettan typ :P men då e tydligen cristian min pojkvän! haha
han var dyngrak igår! och cyklade på en cykel utan bromsar! haha, fick låna den, men bara om jag gjorde barn med han, men d skulle vi ta när jag var 28 sa vi sen! haha! fan va kul d va! :D
men, d börjar nu :D :love:


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0