Har lite tid och mycke att göra!

har lagt upp morgonen!
Gå upp kvart i sex, börja koka vatten, sätta på datan,
Hälla d varma vattnet i min stora kopp :D göra te.
Då e kl CA 6. Tvätta fejjan medan tet svalnar.
Göra macka, Äta macka och dricka teet.
Blogga, klä på mej borsta tänderna sminka mej fica håret GÅÅ!
hihi(a) men ska gå&lägga mej snart faktist, e jävligt trött, hungrige jag oxo, åt inte så mycke xD
Längtar efter min mami! haha, jag e mammas flicka (a)
Men får träffa henne på söndag och då e d mors dag! ska köpa något åt henne,
Juste veckans planer e ändrade, imorgon ska jag till no remorse!
Och på freda farmor&farfar, åka hem på söndagen&stanna förbi haninge centrum!
hoppas på ungefär 200-250 på kortet, igentlien mer eftersom jag måste igentlien ha nyya skoor!
vanliga ballerina lixom! lätta att taga på sej :D
Några förslag? ska ni göra något till er mor på hennes dag?
Mitt batteri på datan dör snart! skriver imorn bitti förhppningsvis! :):love:



ser ni hur trött jag e eller?

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0