Haha, hej :D

Kollade på feta scaaary filmen me sara :o
Men, efter skolan så mötte jag sara på bussen, vi gick hem till mej, kissa jag bytte skor&jacka :)
jag gick hem till sandra, hon gick hem till sej för att byta skor :)
vi gick och dela ut reklam med hunden, d gick bra.
Men, vi gick hem till mej, eftersom sandra allti delar ut till mej sist typ :p
Men, vi kollade på något grooooose!(?) haha, men sen såå kl 6 gick sandra hem :)
jag och sara lekte lite till, mamma gav oss 90 kr, vi handlade lite sallads saker till henne, två läsk (zingo, pepsi) och gooooodis till oss :) vi kollade på ''Grag me to hell'' läskii film som fan, e vettskrämd förihelvettes namn!
bajsa på mej! haha, nej men nästan! men iaf, sitter i syrrans säng, msnar med christian :D
haha, men skriver inte imorn! eller kanske bara! :) :love:




Sara, jag, Sandra <3


haha, skojj bilder :D


hahhahahha!!! JAG DÖÖÖÖÖÖT AV GAAARV!


APAAA :D


dubbbbbbbel haaaaka :D haha, orkar inte lägga in fler, har säkert 10000 kort till!







you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0