Förebild..

En förebild e en sån person som man ser upp till, man vill kunna vara lika snäll, eller hur personen är.
stark i sinnet, inte tar skit, som e sympatisk(?) min förebild e ingen kändis, ingen jag bara träffat en gång,
min förebild, är den personen som gett mej mest k'rlek och e nog den bästa modersfiguren som finns!
ja, min förebild e min mamma:D men jag älskar henne, vet hur hon är, alltsåjag vet att hon gått/går igenom.
Jag önskar att jag kunde bli lika stark, och allt som min mamma är'! menmen, än är jag inte vuxen :D
skriver senare, ska hjälpa sandra med tidningarna som vanligt :D längtar efters min minirumpa :D nu får hon komma hem så jag kan komma till henne :D:love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0