Filmerna vääägrar att laddas upp!!!

Hela dagen igår såå försökte jag lägga upp filmerna på rebound(?), eric saade&någon mer filmade jag :P
Men tog bara kort med eric saade&erik grönvall, haha.
D va ganska kul när jag tog kort med båda,
Eric garva när jag sa att han rulla på r'en, för d tyckte inte han att han gjorde xD
Menmen, Erik har tydligen lärt sej sjunga av mej xD
haha, Men våran kamera krångla och då kom det en kamera-man,
och precis då sa erik att natten var ng&att han&jag hade hela natten på oss xD hhaha
men sen så sa han mot kameran att d där kude misstolkas! hihi(a)
men bilderna kan jag nog ladda upp, d märker vi.
men orkar inte blogga, ska äta frukost, skriver sen :):love:


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0