Vadå bara ett eller två djur?

Såg en kommentar på kissies blogg, typ såhär stog d;
!! Btw paow har skrivit att hon ska köpa en pälsjacka och jag tycker det är RÄTT! Jag skrev ett långt inlägg i bloggen om att so what om ett eller annat djur dödas för päls, de är bara djur liksom?! Hello, ni är så korkade


OMG!! seriöst. vadå bara ett eller annan djur? d e fan levande varelser, ska jag slå dej med ett baseboll trä och slänga dej i marken så du blir medvedslös? skära bort din hud på skallen för att komma åt ditt hår? d skulle inte vara så kul? att hängar upp-och-ner och dö? hatar sånna personer som tycker att d är okej, att ens köpa d, att ens göra sånt!
vissa människor e så jävla dumma i huvet, speciellt ''paow'' hon tycker att sverige förstörs av invandrare, d tycker inte jag! för i vår skola har vi polska mattanter och städare, dom förstör inget, dom städar efter oss! min mami e teknik chef, hon och hennes mamma kom till sverige från ett annat land, men inte fan förstörde dom? min mormor var läkare, jag säger inte att vissa invandrare inte gör d, för d finns dom som förstör sverige som kommer från andra länder. t-ex en sak som jag tycker e dåligt ör d där med påsken, man tar seden(?) dit man kommer!
jag tycker inte man ska avskaffa en svensk tradition bara för att dom känner sej kränkta, för vi kallar ju dom inte för påsk-kärringar direkt? visst alla har rätt till en egen åsikt, men vissa låter ju bara som en massa skit!

nu e jag sur för d, så jag ska gå och lägga mej! e suuuper trött. skriver imorn!





you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0