Stannar hemma!

Inte helt men, halvt, skippar första lektionen, som e elevens val, den börjar om 1 timma och 55 minuter :p
men jag måste plugga ännu mer NO, och aa, en arg lärare e inget att ha! haha, såå jag ska plugga, runt 11 äter jag, sen duschar jag ch gör mej irdning tar fem i halv 1 bussen tbx till skolan där d väntar en suuuuuper lång NO lektion, eller jag har engelska före men endo, slutar kvart i 4 ida, ska bara åka hem ut med hunden sen ska jag hjälpa sandra dela ut reklam, d tar inte så lång tid, men om jag inte hinner gå ut med henne så går jag väll ut en helavtimma med henne efter att jag hjälpt sandra, som inte kommer ta så lång tid eftersom vi e 2 :)
men nu ska jag plugga! skriver senare :)


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0