Sorry!! hade no idea!

Heeej!!!

Torsdag; Vaknade hos pappa eftersom han hämta mej på onsdagen(visste inte om d) vi åkte till ikea, jysk och såna affärer, vi köpte saker till lägenheten, vi kom hem, jag duscha gjorde iordning mej, sen så skjutsade papi in mej till gullis och jag hjälpte han bära in allt vi hade handlat, sen så gick jag till globen, mötte mami och syster på vägen, vi åt på donken gick in i globen, vi fick jääädrans bra platser! jag och syrran satt på rad 8 närmast trappen, mami satt lite längre in på raden. d blev försenat med ca en timma, d var fel med ljuset, men tillslut körde dom igång, och jag som e såååå jävla bäst! kan skrika hur mycke jag vill utan att bli hes! gissa om jag skrek? haha men sen såå mötte jag upp papi när konserten va slut&vi gick upp till lägenheten, patte som vanligt bestämde sej i sista sekunden att inte sova i lägenheten xD

Fredag; Vi gjorde inte så mke, städa lite bara :p sen åkte vi till f&f, vi sov där, jag duscha och sånt, och d blev gooood mat! :) d hände alltså inte mke :p

Lördag; Jag vaknade rätt så sent, åt frukost och sånt, papi och leo jobbade, cattis kom med mina kusiner för cattis/le skulle bort på middag, farmor frågade mej vart jag skulle sova.
F;ska du sova i rummet?
L;ja?
F;blir d inte lite jobbigt med widar och allt som kan vakna?
L;Nej, jag hör han endo in till pappas rum&vaknar, jag somnar inte för att både papi&farfar snarkar och sängen e inte skön, så d e faktist bättre att sova med barnen :)
F;okej, jag börjar bädda

haha, sen så skulle jag sova, widar börja gråta, jag satte mej upp gick fram till hans säng, klappade han lugnt på ryggen, hörde hur farmor klev upp men gick och la sej igen eftersom jag fick han att sluta gråta :p
se vakna han igen, och då hade jag gått på toa, så d var farmors tur denna gång, menmen ines vaknade iaf inte :)


Söndag;på morronen, så hör jag hur han väger fram-och.tillbaka på spjällsängen, och låter, så jag öppnar ögonen försiktigt eftersom jag får ljuset i ögonen, och så ser jag hur båda barnen stirrar på mej&deras ögon skriker; VAKNA! VAKNA FÖRIHELVE*E! såå jag sket nästan på mej!
Aja, sen så kolla jag lite på tv, jag och papi drog till lägenheten igen, satte upp gardiner&rullgardin.
Sen när vi kom tbx så hade cattis&leo hämtat barnen, jag kolla på tv med farfar,
vi åt midda, sen började wallander, jag kollade på d framtills nyheterna, va så trött men filmen var bra, så jag frågade papi om jag fick kolla klart på filmen och d fick jag! :) sen gick jag&farfar till sängs.



Berättar om månda imorn! har fliluftsdag och ska sova nu, har ingen sovmorron imorn nämligen!!



you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0