Som ett svin!

Hej, ursäkta rubriken, men e hungrig, vi slutade kvart i 3 istället, alltså en timma tidigare.
så jag åkte hem, åt, sen ringde sandra, jag gick ner till henne vi dela ut post :p haha, aja drog hem gick och handla,
Och kom hem, packa upp, gjrde 4 påsar is :p sen blandade jag saft, sen hämta jag datan och satte mej framför tv-n och datan och aa, nu e jag här och skriver ett inlägg :) jag ska snart ta något att äta och sånt :)
Men skriver senare :D


you're comments girl/boy!
Postat av: djustd

Hej! Tänkte bara fråga dig, vad är det som fångar din uppmärksamhet som mest när du läser en blogg?Kram :)

2010-03-23 @ 19:45:03
URL: http://djustd.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0