Sandra babe!!

Helluuue!
sitter på no remorse vi har ''repat'' jag syster, sandra och issa&kanske meg ska bilda ett band så vi testade idag,
Sång:Louise(jag)
Bas:Isabell
Gitarr/kör:Patricia, kanske Meg

Hahah, aja ska fråga mami om sandra kan sova hos mej :)
d märker vi när jag bloggar hemma, ajjt?
Vi har ''repat'' i 2 timmar :O haha, patte har ju ett band som ska repa nu igentlien, med michis och C.s flickvän.
men dom kom inte :p såå hon ska chilla :) haha, men tänkte bara skriva :) såå om dagen blir när jag e hemma :)


you're comments girl/boy!
Postat av: EN ARG SANDRA ! :@

Sång:Louise(jag)

Bas:Isabell

Gitarr/kör:Patricia, kanske Meg



JAG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FINNS DE INGEN TRUMMIS ELLER ? :@

2010-03-12 @ 15:50:38

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0