Naken chock!

HIhi(a) badade på eriksdalsbadet med madde ida :p d va skojj, sen tog vi bussen till hornsgatan för donken där e bättre än den vid ringen! sen åkte vi till södra gick till mammas jobb skrev in oss, hon hämta oss så gick vi upp, jag&madde tog en kopp varm choklad :p sen gick vi till tåget, och resten orkar jag faktist inte berätta!
min 3.mobil e oficiellt dööööööd!! hihi, menmen, min comviq mobil finns ju :) haha, jag och madde garvar allti! asso jag säger något roligt vi garvar i 10 minuter, haha! försökte ringa tanja idag men d funka inte :(
aja, lyssnar på musiiiik! lovely! menmen, orkar inte blogga om ni har tur bloggar jag senare! nu ska jag byta om till mjukis-kläder! och gå ner för att spela wii'!



saknar håret!

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0