Jag håller med amir!

Ni vet hans inlägg om vilka som han hejjar på, till dom han inte vill ska vinna?
iaf, håller med han, d låter seriöst som om anna sätter sin tunga i halsen ibland!
haha, d e hennes bidrag just nu. stänger av tvn snart asso!
aja, nuuuuuu kommer Erik Saade!!! läckerbiten!! men dock e hans flickvän. haha aa, ni har ju säkert sett d inlägget!
haan e sååååååå snyyyyyygg!!!!!!! jag döör! han e ju 5.a på min lista!
haha, men nu e låten slut.

Aja.
Darin; han e så söt, och jag 'älskar texten, ch hans röst passar verkligen
Pernilla; Gillar den igentlien inte, men takten e skön. Men gillar inte hennes röst.
Andreas; SUUUUUGEEEER KUUUUUUK! BOKSTAVLIGT TALAT!
Timotej;Låten e meningslös för mej, gillar den faktist inte.
Jöback; Låten e jävligt bra, och han har en bra röst!
Ola; Ja, vad ska man säga? han e ju bara såå söt! och låten e grym!
Jessica; Tja, inget emot henne, väldigt bra röst! men finns bättre :)
Salem; Refrängen e skön! men verserna, dont think so
Anna; d står min åsikt högst upp i inlägget!
Eric; tja, står tidigare i inlägget oxo, men jag älskar hans dusch!

Nu vet ni d!



you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0