Hejsan hoppsan karlsson!

Har nyss skölt(?) av fejjan! behövde ju vakna till liv!
Sov inne hos syster inatt, sov ganska bra :) ska in på bdb&dom sakerna innan jag käkar frukost packar ombyte och sånt shit! haha, men d tar ju inte så lång tid? sen kvart över sju ska jag äta frukost :p haha, orkar inte förklara just varör :p men igår så åkte jag till skolan, tog ju tåget och sånt, d va iskallt! messade med tanjuu! så tiden bara flög!
Kom lite sent, för tåget va typ 5 minuter sent, sen så hade vi musik, sen på engelskan så fick vi se vår kära mentor igen, hon har vart i miami veckan innan sportlovet och hela sportlovet :p men iaf, då tog hon med sej godis till oss, och så fick vi reda på att linnet hon hade på sej var designat av Ami i miami Ink! haha, d va fett snyggt!
Aja, lunchen kom och sen så blev d svenska, jag bytte om i klassrummet haha! d va så varmt, och alex sitter bredbid mej, som tur kollade inte han, han hade lite respekt iaf :) mej öjdal som sitter vid bordet bredvid mej med tova vägde på stolen för tove va ivägen xD haha, sen så skulle vi göra en grejj, man skulle gå någonstans och beskriva med alla 5 sinnena(?) jag gick till rörelserummet, där jag och syster dansa, och blablabla!
orkar inte förklara mer åkte till madde en snabbis runt halv 5 för att hämta min väska som jag glömde i skolan.
Aja, måste börja fixa saker nu!! skriver ikväll! :)




you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0