FÖÖÖÖRRRRRLÅÅÅÅÅÅÅT!!!!

Måndag; Helt vanlig skoldag, åkte hem till papi, åt mat och sånt, gjrde inge kul :p
Tisdag; Började 10 över 10, såå åkte hemmifrån runt 9, tåget var sent, såå kom lite sent. Men iaf, skoldagen gick bra,
slutade ju kavrt i 4 såå hann med 20 i 5 tåget till saltis, sen såå kollade jag på desperata hemmafruar, gick och la mej direkt efter, var super trött ch uppstigning halv 6 på onsdagen!
Onsag; Jag hade idrott, såå jag packade ombyte, käka, gick till tåget kvart i 7, hade idrotten med en från nian :p
haha, men iaf sen såå vare ju svenska, gick bra, lunchen var sådär, kmmer inte ihåg vade d va men d e typ allti äckligt! haha, men iaf, åkte hem sen&tillslut var d grey's anatomy :p gick faktis och la mej då oxo! skulle ju upp lika tidigt!
Torsdag; försov mej! haha, men d gick bra endo, hade syslöjd, sen so, sen va d lunch, haha, men iaf.
gick från matten hade ont i huvet. gled hemmåt, haha, hade tråkigt,  såå jag kolla på tv, haha, som vanligt, tog fram kläder till fredagen, plugga :p sen sov jag :p
Fredag; gick upp, bytte brallor i sista sekunden, haha, från jeans till leggins! gick till tåget, d va sent, haha, men iaf, vi började med NO d gick ganska bra, skrev ut bilder från en lärares data i lärararummet, hn e vikarie och satt på robertos plats (min riktiga NO lärare') han har en bild över sitt skrivbrd där d va en bild på en tjej och en kille som stog mitt emot varran. tjejen hade en tanke bubbla där hon tänkte ''!.85 tall, 3 years of college.'' ch mer stog d men i killens tankebubbla stog d '' 2 tits, 1 pussy'' hahaha!! aja, åkte hem, hade världens huve värk'! kollade på så ska d låta, kul va d, kollade på sista halvtimmen av lets dance. Sen gick jag och la mej för huvet dunka som dan!


Och idag såå har jag hjälp papi i lägenheten, han, patte&sandra kom till f&f för vi skulle bära upp saker, dom hade redan släppt av våra sängar från mamma, för vi köpte nya sängar till mej och patte.
Såå vi åkte till lägenheten igen med hyllor&sånt. sen släppte pappa av oss vid gullis, vi tog bussen till mami därifrån :) men iaf, nu vet ni&d blev ettg jäkla långt inlägg xD skriver imorn eller något sånt :)


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0