fick en fråga!

Hej! Tänkte bara fråga dig, vad är det som fångar din uppmärksamhet som mest när du läser en blogg?Kram :)

Svar; hmm, bra fråga, d e nog olika, det beror på faktist, personligheten e nog d som får mej att läsa någons blogg.

Till inlägget! Jag bakade lite snabbt, blev både vanilj&choklad muffins :) kollar på desperata hemmafruar, blev nyss reklam, ska upp och ta fram kläder till imorn, ska ju ha väska eftersm jag har idrott xD
Jobbigt, men jag måste, imorn såå vet jag inte när jag slutar, vi märker ju, men bloggar nog senast halv 5 m jag inte drar någonstans efters skolan. på torsdag&fredag har jag hemstudiedagar :) juste, imorn, torsdag&fredag ska jag städa mitt rum, har juu röjt upp ALLTING! såå ska fixa d, såå får ni se hur d såg ut för någon månad sen, och d har inte blivit bra sen dess :p haha men iaf. väger säkert 100 kil mer nu när jag ätt några muffins!
haha! ska in på  fejjan och sen börjar programmet igen. skriver imorn bitti om jag hinner. får sva bredvid kära syster idag (a) vill inviga min nya säng när mitt rum e STÄDAT! haha, C'Yah!




you're comments girl/boy!
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)

2010-03-24 @ 20:18:58
URL: http://djustd.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0