Fick damp!!

Hej, filmen tog slut när mitt program började, såå sitter vid den stora tv.n iaf :p
Smsar med sandra :) hihi, men iaf, jag och syster tog bussen imorse, den kom direkt när vi va på g till bussen :p
haha, allti lika mky tur! köpte en vitamin well svartvinbär, sen gick jag till rudan där vår klass skulle mötas,
men iaf, vi började med vanlig pulka åkning, tipsrunda eller skridskor hade vi att välja imellan, tillslut fick jag och pinar nog och gick till skolan, träffade patte&sandra medans, såå dansa vi i rörelserummet igen, sen när vi skulle äta lunch beräknad tid så jag jag och punnie tbx :p men maten blev inte klar förns typ 40 minuter senare! blev fett sur, alex mula mej, efter tio minuter överraska jag han genom att fälla han och ta snö i hans fejja!
haha, sen så hände samma sak igen, haha, menmen. sen fick vi mat, sen blev d sammarbetsövningar, några av dom va roliga, jag började gråta över en! i samma övning lite innan så hängde alex jaa på lite fel ställen!
haha, d utgick att d va 4 tröd och så var d fyra rep i olika höjder vi skulle få över mist två på varje sida genom att bära över, sen kunde vi välja vilken höjd som hälst att få över andra :p men, sen såå sa jag nej att jag inte ville, för jag hatar att bli bärd att ha händer som ska ta på mej! så jag började gråta eftersom jag blev pressad och aa.
Och när vi skulle bära över alex så tappa han balansen och hamna 2 meter upp och hamna gränsle över repet :p
haha, men nu har d börjat för länge sen!! kan inte koncentrera mej! skriver sen.


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0