Bilder kommer snart!

Smsar med sandra, sk ta bilder på allt jag handlat idag&lägga upp dom+bilder som tagits under dagen :)
E jätte trött! har gått fram&tillbaka från drottningatan 1-100 3 ggr! ska gå och väga mej, vart kissnödig, pantat från mamis jobb, vart uppe på mamis jobb medans linn&madde vänta vid receptionen, mötte roger från morron zoo när jag klev av hissen, han kom till receptionen och linn viska till madde, d där e ju roger! jag lyssna på han imorse*hon fnittrar* haha, sen kom jag ner med 3 påsar pant(orkade inte ta alla 5 påsar). vi tog tåget till centralen, gick till donken, lin sa ett skämt, jag och madde börja nästan gråta, fick ont i magen, skämtet var såhär;
Mamma mamma mamma mamma! olle e bög!
mamman; men hur vet du d?
killen; för hans kuk smaka bajs!

haha!! skit ruuuligt ju! sen gick vi och handla saker, men ska ladda upp bilder nu!


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0