Varför jag skrev om komplex..

För jag själv har en historia bakom mina komplex.
I 4an vägde jag 32-34 kg.
Vet inte om d är mycke eller lite,
men jag var väll 145 cm?
Men redan i 2an blev jag kallad tjock av min mormor..
och då var jag väll 130 cm lång, och vägde knappt 30 kg.
Och jag har fått höra d varje gång hon kom till oss,
i 6 år, i slutet av femman, fick jag problem att äta i skolan,
jag blev rädd för att folk skulle oxo tycka att jag var tjock,
jag ville inte äta inför folk, men hemma åt jag, för d var min familj och dom kallade mej inte tjock,
eller bara på skojj, och jag skojja tillbaka.
men i 6an så ville jag inte ens äta när någon såg,
jag åt vid middan när d va gott, och alla pratade med varran,
så ingen såg hur mycke jag åt,
jag åt väll inte så mycke, men jag trodde att d var dubbelt så mycke än vad d igentlien var.
och jag har väldigt dålig fett förbränning,
jag äter frukost, lunch, midda och jag käkar tomater i lass när jag e hungrig innan maten.
ändå går jag upp i vikt,
jag kanske inte e tjock, men d tar på en psykist att få höra att man  e smällfet sen man var 8.
tillslut sa jag ifrån för några månader sen, och min mamma sa till mormor,
att om hon kallade mej fet en gång till så fick hon inte träffa mej,
och innan jag åkte till turkiet sa hon d..
och jag åt endast middag där borta..
och jag vill gå ner i vikt,
hur mycke som helst,
jag vill gå ner till 50-52 kg,
och den som klagar får en käftsmäll!
såå, där har ni min komplex historia!

you're comments girl/boy!
Postat av: Anonym

skärp dig, din mormor är dum i huvudet, punkt.

2010-06-28 @ 11:44:35

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0