Tuurkiet! haha, rolig hemväg igår!

Tjabba, vi stannade på BC till 3 typ, åt runt halv 4, jag blev så jävla pissinödi!
Vodka redbull bara rinner igenom!
HAha, vart lite lullig, men drack cola och vatten så jag skulle nyktra till lite!
men, iaf, började helt plötsligt dansa, sjunga och aa gud vet vad,
så märker jag att d sitter typ 5 pers på varje resturang som vi går föbi och bara råglor!
snacka om pinsamt!
menmen, kul vade!
d e så varmt så jag och mamma tog oss en paus från solen, jag ahr u bränt mej mycke!
men vi ska snart ner igen,
vi åt lunch för typ en halvtimma sen,
jag klev väll upp runt 1,
kl e typ kvart i 4 här!
Kollade nyss mobilen 1 missat samtal från tanja sen 1 sms där hon ville att jag skulle köpa en mega stor tändare,
sån som jag och elin har, elin har en i lila och tanja vill ha blå.
såklart har jag både lila&blå :D
Men ska till frissan på månda!
ska fixa manikyr och färga barret!
Vill ha extansions oxo, men vi får se,
bara d jag ska göra på månda går på ca 500 kr, har bara 1300 kvar :p
och mamma vill att jag ska klippa mej oxo, men d får hon betala :D haha
men vi ska väll ner till poolen igen antaglien, om vi orkar xD
gick med flätor igår!
Ömer tyckte jag var söt i dom! :D och zenk och faruk hade lite olika uppfattningar! haha :)
men idag så är d en unisex look som gäller imorn så ska jag handla mina gucci skor och mina gucci jeans!
eller i övermorrn! åker hem om knappt en vecka!
Viiillllll innnteee! älskar marmaris, och turkiet överlag, värmen, BC, tasty bites!(vårat frukost ställe, 5 på morronen) haha, och ömer som ger oss rabatt på drinkar som bara den, och ferit på bar X oxo :D
haha, aa härliga marmaris! haha, kommer dra med mej mamma även när jag e över arton!
fast då e d eget hotellrum som gäller!
annars kommer hon fan släpa upp mej när klockan e 12, d e illa nog kl 1!
haha, aja, har snart lääst ut snabba cash, riktigt bra bok faktist!
men orakr inte gå till poolen xD för syrran vill inte bada! trååkismåns!
hare bra, för ajag ska ha d üüübeeer bäääääst jaoooou :D :) :love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0