Orkar inte jiddra! därför e d borta!

Ni kanske märker imorn att jag tagit bort bilden på madde!
D är för att d va min ide alltihop och jag tar konsekvenserna som följer!
men orkar inte ha kvar dom om alla ska ta åt sej och bry sej och reagera så fucking mycke!
tyckte d va bättre att ta bort och inte bry sej mer, än att ha ett fjortis jidder och att d e kvar!
Blir så sur på att d kan bli så mycke ståhej bara för att jag tycker någon e ful!
d blev inte ens så hä mycke när jag sa att jag tyckte lissi va ful!
aja, vissa kan ju bara inte ta skit!
så, har ''städat'' rummet.. haha, har bara lagt upp d i två höger med kläder! xD
rent och smuts! haha, men nu e ju typ allt smuts xD aja, skriver imorn bitti säkert :):love:

you're comments girl/boy!
Postat av: sandra

vadå fjortis tjafs ? :O ser jag ut och va en äckel fjortis eller ? NEEEJ !

och självklart tar vi inte åt oss när du skrev om den där jävla lissi för vi känner inte henne ! :S SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG

2010-06-07 @ 10:09:05

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0