Komplex e en illusion

Komplex e något som alla har,
en annorektiker har ju komlex,
en överviktig person har komplex,
en normalviktig person har komplex,
alla har komplex för något!
en tå, ögon, näsa, mage, lår, händer, bröst, till och med ursäkta mitt uttryck,
men vissa har nog till och med komplex för sin fi*ta!
jag har komplex för framförallt min mage,
mina bröst e för stora, jag vill lixom ha 75B-C,
inte fucking som jag har nu,
jag har komplex för mina innerlår oxo.
jag är dock väldigt nöjd med mina händer, och ögon.
men när man kollar i spegeln ser man inte sej själv,
man ser d man vill se, om man tycker man själv e fet så ser man det.
men d kanske inte är d dom andra ser, dom kanske ser en vacker person som man har mer att älska av!
jag hatar att visa mej i bikini,
d är d värsta jag vet, speciellt utan bad brallor.
alla har komplex, men d är inte alltid dom stämmer!

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0