Jag svarar inte på dom! ett undantag bara

Ett undantag för denna kommentar, e inte taskig lixom!

Anonym om D blev bra! :D:
kan du lägga ut bild på dej när du har dina rasta byxer ?


Svar; Ja d kan jag, men nyss tvättat dom och dom ska jag ha på mej när vi åker!
Såå i värsta fall får du en bild när jag komme rhem från turkiet.men ska försöka!


Dagen :)
4 ORD; SPOTIFY IS THE SHIT! :D
Menmen :) har klätt på mej, ska gå tll bussen snart!
måste hitta skor att ha på mej till idag!
Funderar på att måla mina naglar men.. har inte ett helsvart nagellack!
men, ska måla glittriga svarta iaf :D
Men måste börja nu :O haha, blire fel får jennie göra! (a) :love:


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0