Jag gjorde inte som planerat!

Jag duscha,
fixa kläderna,
valde kläder,
klädde på mej&nu så bloggar jag :D
Har bestämt mej för att jag ska bada idag, eller ska smsa laura och fråga om hon ffr ska d!
HAHA ojjj!
Vi börjar ju om 2 timmar och 45 minuter! :O vet inte ens om hon e vaken xD
Men, fick pengar av mami så jag kan köpa lunch till imorn!
ska kolla upp hur långt vi ska gå med hundarna, eftersom min inte klarar av att gå suuuuper långt!
måste veta hur stor väska jag klarar av eftersom hunden väger 10 kg!
och 10 kg på axeln efter en kvart e lite tungt!
Hon sov med mej inatt, hon brukar gå till mami, asso när hon måste dricka och när hon kommer upp,
så går hon in i mamis rum :p haha
synd att hon inte kan komma upp till sängarna själv -.-' hon har ju en trappa upp till soffan xD
Ska platta håret och så, ni får outfit sen! :):love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0