jag äger på matte! iaf att göra talen snabbt..

Ingen aning om jag får rätt eller inte :D
Men e hemma nu, ska igentlien sluta nu, men jag&madde e så snabba!
vi får ju inte jobba tsm, men d gör vi endo, vi får lixom nästan VG hela tiden xD
Gick till sabis köpte kyckling sallad&en MER krusbär! lovely!
Ska dra till rampen tror jag :) träffa putte :D
Måste ringa papi, orkar inte, men måste! vill ju ha internet under övernattningen!
kommer nog inte få d, men jag kan bara säga till mami att hon ska avbeställa d!
eller att jag betalar för hela själv, han har inget att säga om d! eftersom d står i min mammas namn!:p
haha, men har 5 kr kvar finns säkert pant, kanske har råd med en glass, d e sådär varmt.
men har endo bytt om till blåa stadium shorts&patricias fett snygga tröjj!
ibland så gillar jag faktist min syster! hon e värd guls emellanåt!
men har tagit kort idag och allt, lägger upp dom senarenär jag gjort d på FB, asso ikväll xD
skriver senare :):love:


fläta och bulle idag!


framsidan


baksidan

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0