Hicka&världens bästa film!

Tjabba!
Alla vet ju att jag älskar att dansa!
gjort d sen 3! så har laddat hem på datan step up 1&2.
hade ju dom på datan som min syster har nu xD
Men dom e så bra så nu finns dom på den datan vi ska ta med till turkie :)
asso min :D men fick 750 av familjen :D
haha, räcker för mej, brukar bara få så mycke i presentkort och så :)
Men mormor&morfar kommer på fredag, dagen vi åker asso :p
Då får jag säker 200-300 till, dom e snåla eftersom båda e pensionärer xD
men dunkar absoute dance i högtalaren, ska byta till mina stadium shorts och dansa loss :D :love:



min gamla kropp! vill ha den, har inte vägt mej sen jag gick upp till 55 :O
förrästen, vart e min cutie hello kitty PJ?

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0