Hemma, och faaan vikken värk!

Tjabba!
Åkte inte till skolan, tog bussen med kim&syster imorse till slussen sen åkte vi hem,
kim skulle med tåget mot uppsala!
Men igår åt jag&kim mackisar med köttisar!
sen orkade inte elli sin glass så jag fick resten, smeta lite glass över syrran,
elli hade reflexer så hon hann undan xD
haha! elli behövde torka av glassen från min systers haka, näsa och hon fick tillocked torka I näsan! :p
Haha, kul var d, sen kolla vi på en skräckis, the strangers tror jag den hette,
Den var såå jävla läskig, vi gicl och la oss, jag&kim dela på hennes säng som var kanske...
1 meter! hhaa, fast hon e ganska liten!
Patte sov på en madrass bredvid sängen, elli&sara sov i ellis rum såklart.
sara e ellis ex, som fyller 31 om några dagar! :) grattis till henne såklart!
Men nu ska.. nej d va inget, för nu ändade min syster sej, hon lovade mej att bada, men inte fan håller hon d!
Nu blev jag sur! skriver sen, några av bidlerna funkar inte att kadda upp, men ska försöka! :):love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0