Godermorgon!

Ligger i sängen klev upp halv 9 :p
käka lite, drack oboy!
Men ska typ bara ha ett par mjukisar ida&en t-shirt med ett lejon på, eller d kanske e en tiger xD
Hunden ska ut oxo, men d är inge jobbigt, bara när hon vill gå långt och d är 10 minuter kvar till bussen xD
kanske har berättat d (minne som en fucking guldfisk) men jag hittade sunias (min hund)
haha, men jag hittade den där väskan som mami sytt åt henne när hon var valp,
dock var den förstor då, men nu passar hon, dock kan hon inte ligga ner.
fast d gillar hon inte heller för den delen, hon vill se lite :D
men på torsdag gäller d, matsäck, dricka, och hunden+väska till min älskling :D
haha, ska ta en ordentlig bild snart :p
från båda sidan och  framifrån, så ni får se hur ful/söt hon e.
alla säger att hon e såå ful så hon blir söt,
men d e ju olika från person till person! men ska fixa mej nu! :):love:

oldie!
Jag vågade då så i skolan i typ en timma, och i centrum! :O haha

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0