Från Turkiet igen :)

Tjabba, e skiiiiiit röööd!
fejjan, armarna, bröstet, benen e mindre röda,
magen&ryggen e vita!
haha, får ligga och pressa på mage imorn så ryggen får färg!
och sen får jag väll ha handduk över allt förutom magen xD
Spotify vägrar funka! menmen, nöjjer mej med bloggen!
Syster och mami sover, har inte sovit än xD
och är skiiiiita hungrig!
Har läst ut twilight, den riktiga versionen asso på engelska,
och nu har jag börjat på snbba cash har runt 250 sidor kvar och började igår!
har läst runt hälften :)
Har 3 böcker från true blood serien oxo.
ska ju stanna en hel vecka till :D
haha, juste, nu jobbar faris enäggstvilling på BC oxo,
mami råkade krama han istället för fari när vi kom dit i lördas :p
haha, lite komiskt!
dom har nyss tatuerat sej, zenk har på överarmen, och fari har en stor på ryggen!
stackarn hade så ont igår! asso fari hade ont :p
haha, ska köpa en ed hardy väska,
och sen behöver jag en ny stor väska till handbagaget, min har gått sönder xD
men kan inte bestämma mej mella LV och Burberry!
help me! :D
men ska köpa gucci skor&gucci jeans, sen college tröjjor!
sen e d färdigt med shoppandet, tog med mej ca 1500 hit,
har åkt parasailing med elin för 30 lira,
där rök ca 200 kr, ska förga håret och manikyr för 700 kr,
då har jag ju 600 kvar, och mami ska betala allt förutom ett par jeans,
d får jag betala själv, dom kommer väll ligga på runt 400 kr.
men d e bra kvalitee :D
måste börja göra mej iordning, vet inte vad jag ska ha på mej :O
fast nu kom jag på d!, skriver när jag kan och har lust! :):love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0