Dessie kan ta något i röven! (a)

Hahah, kopplade upp mej till ett trådlöst nätvärk som inte var skyddat!
jhag vet, såligt men kan blogga iaf :D
sitter och redigerar alla bilder just nu!
imorn åker elin hem, dom kunde inte stanna 2 veckor, men jag stannar ju såklart en vecka till,
har bränt mej så d bara dåååånar om d!
Köpt saker, men inte alls mycke, ska gå till frissan för att fixa mitt hår&manikyr!
fyller ju år på tisdag :D kom nyss upp från poolen,
i turkiie e kl 20 i 5 asso en timma före :p
Men, somnade runt... halv 7 imorse? vi käka ju på kebaben kl kvart i 5 kanske kl va?
juste, BC ligger ju på bar street nu! suuuug!
menmen, d e ganska bra, men musiken har blivit dålig, så vi smög in på bar X,
där jobbar ferit som vi träffade 2007 på BC när klubbenm låg vid strandpromenaden.
och sen var han på BC förra året oxo, fast nu e d bar X han jobbar på.
fick hans solglasögon igår :D blev skitlycklig, dom e vita och casual!
haha, blivit brandad, patte har fått ömers favoritsvettband!
haha, lite cuutie!
ska sköra av ku*en på han om han friar till henne!
min mamma&syster vet varför :P
juste, iförrigår eller i måndags.. kommer inte ihåg vikken dag d e ida xD
haha, men iaf, då såg jag världens kackerlacka som satt på syrran när vi stog utanför bar X,
vi snacka ju me ferit :p haha, men endo, fick världens panik,
jag ville bara hem! fast dom stog kvar i 5 minuter till, men tillslut så fatta dom,
jag skulle bara börjat gråta och skrika :p xD
Men, haha, nu ska jag vara lite fjortis av mej!
men fick ett par specialmade Armani jeans till mej :D
inte fan får väll dessie d ;) kissie går ju inte med jeans :P
men haha! seriöst skryter om att hon får saker gratis!
folk syr om dyra design jeans för mej!
Så skit på dej fjortisf*tta!
haha :D var lite kul att skriva d där :D!
Menmen, måste skynda mej med bilderna,
powernap måste jag hinna mej, duscha,
måste ju orka dansa gärnet på BC ikväll, och så ska vi förbi bar X oxo :D
men skriver sen när jag orkar! :):love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0