Call all you want, but theres no one home

Tjabba!
komem bilder från dagen igår!
Men jag klippte mej, d blev fel,
jag klippte mej själv väl när jag var hemma.
Jennie behövde dra efter att vi hade bestämt kläder.
Jag började fixa håret&smink, hade bara mascara!
ju naturligare d e, desto finare!
Sen kom jag in i klassrummet, såg vad fina alla tjejer va förutom några!
orkar inte nämna namn!


men, tog kort och var med på kort :)

Kommer sakna Madde, Laura, Tove&pinar mest!
men kommer sakna nästan alla tjejer endo, haha, jossan får vi inte glömma :D
mötta JEnnie och Dennis vid 10 över 5, dom körde vilse xD
haha, menmen tillslut sa jag att dom skulle köra till skolan så mötte jag dom där :)
Kvällen slutade bra antar jag,
kom hem runt kvart över 7, åkte till mårdvägen kvart i 8, mötta marcus(ett ex)
på bussen, cuutie!
Men, sen när jag kom till donken, så var tibbe där,
så jag hejade på han :)
och när jag stog och vänta på bussen, så mötta jag tanja&emelie :)
förrästen så gick jag hem därifrån, måste tappat några kilon!
fast gick upp dom så fort jag åt :D ;)
Haha! men jag kommer blogga om d finns internet på hotellet, men inte ofta.
kanske bara 1-2 ggr! men hoppas på 2 ggr i veckan iaf!
men ni kommer få tusen bilder när jag kommer hem,
eller vet inte om jag orkar ladda upp så många kort xD
men endo! puss på er!!!!! :):love:

Denise, Jossan, Laura, Tove, Jag, Madde <3
(nästan alla tjejor)
Jag leker med mitt underlag, att jag har bonge :D

Jag, Madde, Laura <3

Jag bjussar på den!

Samma tjejer som första, men jag utan bonge :(

Uppifrån; Jacob, Victor, Jag, EMil, Andreas, Igor Ludwig, Lucas, Filip
Andra raden; Pinar, Jossan, Felicia, Tove, Laura, Linn, Madde, Denise, Max
Längst ner; Tomma, Ersin, Alex.

 




you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0