Ute i solen, Music!

Lina har sovit hos oss i 2 dagar nu, michis oxo :D
lina har fått dragits med mej i 2 hela nätter :D
Hahah, men igår natt, alltså i söndags :p så såg vi på paranormal activity!
lina fick hålla tillbaka tårarna i en scen! haha, men jag låg ju och blunda hårt!
haha, jag måste kunna kolla på filmer utan att gråta!
hahah, men när vi skulle sova, så kunde jag inte sova,
så vi diskuterade i säkert 10 minuter om vilka som var bögpar i nalle puh!
och sen hur många pinnar eyor hade på sitt hus, vi hade skiiita kuul :p
sen så sa jag att vi skulle stå på huvet, så vi gjorde d, och garvade xD
Tillslut somna vi, igår kollade vi på book of blood,
jag dooog!! jag började ju nästan gråta förut! men nu visste jag när jag skulle blunda, men hörde allting,
drog lina i håret och allt, bara för att jag va så himlans rädd,
vi gick upp till sängen kvart i ett, sov väll runt halv 3 :p
Och nu sitter jag på ute platsen med lina liggandes över hela hammocken xD
men skriver sen hahah!! pussen ! :):love:




you're comments girl/boy!
Postat av: Sofie

Hej hur är de med dig idag ? Snygg blogg!

Kram

2010-08-02 @ 19:22:04
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0