Spydde!

Tjabba! hhaha,
men, a, igår åkte vi in allla 6 till stan,
filmen var bra, men jag hoppade äver tanja och slet tag i henne,
och viska TOAN! vi sprang upp, men man kunde inte gå ut den vägen så jag hann nätt&jämt spy i toan!
jag mådde inte dåligt, men d va så varmt! jag hade fått värmeslag typ!
men sen gick jag&lina och satte oss längst upp, hon ville ju ha mina popcorn xD
men vi diskuterade lite, haha, och en killa sa ''Schh'' till oss :p
hahaha!! men kul va d, sen åkte vi hem, badade i poolen,
satte på wedding crashers, jag och emelie gick och la oss runt 3,
tanja och sandra somna i soffan därinne vet inte när xD
men skriver sen :):love:

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0