I cant do this shit

Nu börjar tankarna komma, ingen kan dra en rolig historia.
lyssnar på musik, e inne på msn, men inget hjälper,
kan inte hålla tankarna borta, e rädd..
sover ensam inatt.. hatar att vara ensam på ens dagen i mitt egna hus.
hur ska jag då klara en hel jävla natt?
När jag kollar på skräckfilmer? och annat.
hur fan tänker jag?
D är som att jag dränker mej själv..
kan inte skaka av mej känslan av att jag inte vill..
medans den andra halvan strävar efter just den saken..
hur ska jag ha d? I HAVE NO FUCKING IDEA!
när dom här jävla skit tankarna försvinner ska jag fan reda upp mitt liv!
ska börja med att få reda på vikka som jag kan lite på!
vilka jag kan berätta vad jag värkligen känner,
som jag kan berätta dom dära hemligheterna som inte får komma ut.
ÄKTA vänner, sånna som inte säger ''jag förstår'',
utan dom som säger ''jag önska jag kunde göra något för att få dej må bra''
dom som inte tar ett steg tillbaka när jag behöver dom som mest.
dom som inte frågar hur jag mår utan fattar hur jag mår bara genom mitt ansiktsuttryck,
och frågar om man vill prata om d. den som stannar kvar och litar på mej..


vill bara blunda, och hoppas att d är en mardrömm..



you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0