Gimmie more of love

Tjabba!
2 hela dagar sen jag skrkev :p
men har inte tid för bloggen när min linda e här :p
men igår så kom christoffer&kim hit,
d blev nattbad&film, och glass :p
för mej och linda blev d varsin glass iaf xD
men d va fun, haha, d va skit varmt i poolen,
men när man gick upp frös man rumpan av sej!

haha, men jag somna väll runt 5 imorse, haha, va vaken en hel timma efter linda!
haha, kände mej ensam!
men idag kolla vi på 2 skräckisar, paranormal activity&book of blood!
helvete! jag satt ensam på golvet medans linda va i soffan på paranormal activity!
fan vikken hjärtattack jag fick och jag vågade inte kolla!
uusch! nej den kollar jag på om jag har någon kärleksfull bredvid mej!
för då kan man göra annat ;) hahha, nej först måste jag hitta någon att bli kär i!
menmen, jag började gråta när vi såg book of blood!
den var inte värre än paranormal, men jag såg in på d läskiga i paranormal :p
ush, nej som jag sa, kärleksfull person bredvid mej på skräckisar!
Men ska vara social mot min älskling,
jag har så ont i axeln, kan ointe vrida huvet åt vänster utan att d gör ont! :(
pussen på er! :):love:


jag just nu innan en nysning xD


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0