Tåget, med musik i öronen!

Fick springa lite till tåget, sen blev d försenat i igelboda -.-' fick låna ett dåligt headset från pappa igår så jag slapp ha skit tråkigt på tåget haha, ska ringa felicia om en kvart och påminna henne om att ta med hennes eller min mattebok, hon har haft en i skåpet och en hemma, och ena e min, fast vi vet inte vems :p men iaf den har vart borta i typ 4 månader (a) och jag måste ju ha den nu till fjällen. Haha jag fick g på provet utan att ha gjort kapitlet xD man e ju bara bäst! Jag kommer typ komma med 43 tåget, aja, bättre tidigt än försent! Kommer inte blogga så mycket när jag e i bydalen, ni kommer inte få bilder typ, fast när jag kommer hem får ni minst 100 säkert! Men nu ska jag skuta blogga, tar så mycke på mitt batteri! XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0