JÄVLA FITTUNGE HON E !

Michis ska sova här.. IGEN!
D e så jävla jobbigt, hon tar åt all uppmärksamhet, d e jag som allti har den i familjen, skulle jag veta ett sätt att få henne att sluta sova här skulle jag göra d! JAG HATAR HENNE, MÅSTE VARA SNÄLL NÄR HON E HÄR. Hon andvänder min handuk när hon duschar, den luktar allti äckligt efter d! och hon e fuul som stryk!! jävla indianjävel!!

you're comments girl/boy!
Postat av: JAOBITCHES :D

HAHA INDIAN!!! :D<3

2010-01-17 @ 20:26:34
Postat av: en mogen person, som du inte är!

asså sereiöst du kan lösa på bättre sätt än att hålla på som du göra ? avis eller vaddå? , att du alltid har uppmärksamheten i familjen , och hon tar den det bara skriker avensjuk om dig lilla gumman ett tips VÄX UPP !

2010-01-17 @ 20:59:23
Postat av: Anonym

moget louise moget....

2010-01-17 @ 21:20:46

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0