Idag igen

Hej, idag köpte pappa en hjälm och skor till mej, min förra hjälm var sönder så fick en ny, sen fick jag ett par skor som jag ska ha nu i veckan, pappa ska jobba på en ö som heter grinda, jag ska vara med, jag ska antingen leka med hans kocks dotter alltså han som äger ön har en kock som har en dotter :p haha, eller så får jag jobba xD men jag och pappa sover på ett hotell där, igentlien skulle vi åka och hämta min data så jag kunde kolla på film eftersom d inte finns någon tv, och d fick jag från mamma, men sen så orkade inte pappa åka och hämta den, och mina kusiner skulle komma "/ så jag kommer dö där ute! Men nu ska jag duscha! PUSSY <3

you're comments girl/boy!
Postat av: galna klubben

ska du duscha din pussy ? :S

2010-01-04 @ 13:18:37

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0