♥ helluuue!

Nu har jag låtit datan vara, så den har laddat typ 30%
Ska in på olika sidor, sen ska jag vänta på torktummlaren, borsta tänderna, sminka mej, klä på mej och sånt :p
har måöat naglarna rosa (a) Tänkte ha på mej jeans, t-shirt, tröjja och min blåa everest.
Haha, madde&tove sa för en ecka sen att jag hade många jackor då sa jag att jag hade 4, men jag har tydligen 5 xD
och jag andvänder alla vid olika tider, eller jag har ju min jeans jacka&min svarta jenas jacka oxo :p så jag fööör många! haha, aja. kollar DC men nu e d totally spise och d suuuger, så jag ska borsta tänderna&fixa håret.
Syns om någon timma antaglien!


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0